tirsdag den 23. april 2013

FUN STUFF !! :D

hehe havde lige lyst til at lave et oplæg, med noget som kunne få en til at trække på smilebåndet.
- hvis dette lykkes så er formålet med dette indlæg opnået

 
ja sådan er vi jo så forskellige ;)



 
man skal passe på med hvad man siger ;)
 
 
 
når forældrene siger " prøv at løs det selv først "
-så må man jo tage sagerne i egen hånd xD
 
 
når alt andet skal på facebook, ja hvornår stopper det egentlig !? XD
 
 
jeg var nevøs i starten - den var stor, lang og pegede opad, men jeg måtte prøve den..! jeg bevægede mig op og ned på den, jeg nød det flere gang! jeg lod mig rive med og lod den køre helt op..!!
GUD, hvor jeg elsker rulletrapper.!=)
 
ja her kan man jo tænke hvad man vil
 
Manden kommer hjem fra lægen med besked om, at han vil dø i løbet af natten.
Så for at få det sidste ud af livet, går manden og konen tidligt i seng og har sex. Kl. 1 vækker manden konen og de dyrker sex igen. Kl. 3 vækker manden konen igen og vil dyrke sex. Hvor konen vender sig om og siger: "Nu er jeg altså træt og vil sove, det er jo ikke dig, der skal tidligt op!"
 
nej, sådan kan man vel også tage det..
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar