torsdag den 25. april 2013

my acktor

 



jeg eeeeelsker virkelig Nicole Kidman
hun er den bedste skuespiller, ihverfald efter min mening
så jeg tænkte jeg ville skrive lidt om hvem hun er 

Nicole er født d 20 juni i 1967, hun blev født ved Konolulu, Hawaii
hun er en amerikansk - australsk skuespiller og hun boede i USA indtil hun var fire, hvor hende og hende familie altså flyttede til Australien.


 
 
 
jeg vil egentlig ikke komme med en masse fakts men havde egentlig bare lyst til at vise nogen billeder
 
jeg synes hun er så smuk og der er et eller andet over hende som bare er ubeskriveligt
hendes øjne er så forførende og ja jeg ved godt at hun er 45 og at hun er en kvinde
men jeg synes hun er en fantastik smuk kvinde
 
så her kommer et par billeder ;)



 
 
 
 
okay,okay
haha, jeg stopper nu
 
hehe her var så lidt om min ynglings skuespiller Nicole Mary Kidman
 
møs;) <3
 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar