tirsdag den 16. april 2013

PROM 2012

jeg sad lige og tjekkede mine favorit sider, og jeg faldt så over mine galla billeder fra 1g
det er godt nok et år siden, men jeg synes nu det er ret sjovt alligevel.
 
jeg tænkte så at jeg lige ville dele nogen af dem.

 
her er der så et billede af mig og min partner.
som samtidig er en af mine bedste venner !!
det var en super god aften, og vi hyggede os vældigt !



 
her er der så et " lille " gruppebillede :D
 
 
dobbelt møsser billede
 
 
og ja der er mange flere billeder
det var bare lige dem her jeg faldt for og jeg kunne ikke lade være at trække lidt på smile båndet :D
det var en super god afte, og a det er allerede galla igen på fredag !! så glæder mig rigtig meget, især nu hvor jeg husker til bage til sidate år <3 møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar